WIZYTÓWKI Ekskluzywne - produkt dla wymagających Klientów
![]() |
cechy produku:
|
|
Wizytówki laminowane folią mat i lakierowane UV Na szczególną uwagę zasługuje ten rodzaj efektu. Powierzchnia wizytówki jest najpierw laminowana folią matową, a następnie lakierowana punktowo wysokopołyskliwym lakierem UV. Wygląda to bardzo efektownie i podkreśla lakierowane elementy. Stosujemy to w szczególności na powierzchniach logo firm lub czasem na elementach graficznych zastosowanych na wizytówkach. |
![]() |
Papier gładki niepowlekany Gładka matowa elegancka powierzchnia wizytówki bez użycia laminowania folią matową. Ze względu na to, że papier nie jest powlekany powierzchniowo, kolory druku wyglądają ciemniej niż na papierach kredowanych, jednak wpływa to korzystnie na trwałość nadruku - nie występują problemy ze ścieraniem się farby. |
![]() |
Papier fakturowany
|
![]() |
Wizytówki laminowane folia matową Wizytówki na gładkich matowych papierach powlekanych obowiązkowo należy laminować folią, gdyż eliminuje to tendencje do ścierania się i rysowania farby. Farba w przypadku tego papieru nie wsiąka w jego powierzchnię (jak w przypadku papierów niepowlekanych) tylko jest utrwalana na powierzchni w postaci cienkiej warstwy. Laminowanie folią dodatkowo usztywnia wizytówkę i nadaje jej łagodnej i jednorodnej powierzchni (farba na kredowanym papierze matowym ma tendencje do błyszczenia się). Papier kredowany (powlekany) wpływa na lepsze natężenie kolorów w porównaniu do papieru bez powlekania. |
![]() |
Wizytówki na papierze ozdobnym
|
Projekt graficzny: Jeżeli nie posiadają Państwo gotowego projektu wizytówki nasze studio za dodatkową opłatą przygotuje dla Państwa odpowiedni projekt graficzny, służąc fachową wiedzą i praktycznym doświadczeniem. W razie potrzeby wykonamy zdjęcia lub/i ich retusz. Dobra oprawa graficzna jest podstawą sukcesu w reklamie. Pamiętaj zlecanie projektu niesprawdzonym grafikom nie zawsze się opłaca. Projekt to często ułamek kosztów druku, nie ryzykuj, nie warto! grafik amator nie pokryje kosztów ponownego druku... i będzie unikał odpowiedzialności za swoje błędy. Nie zawsze to co pokaże na ekranie będzie wyglądać tak samo po wydrukowaniu, profesjonalne projektowanie to złożony temat, a nie improwizacja. |
Format: Wymiar 90x50 mm, 85x55 mm lub wielokrotność. Uniwersalny format pozwala zastosować ten produkt jako wizytówkę, kalendarzyk, metkę do odzieży i wiele innych. Pamiętaj przy projektowaniu stosuj marginesy 5 mm nie umieszczaj ważnych detali przy krawędzi wizytówki, tolerancja przy krojeniu to około 1 mm. Tło zawsze powiększ o 2 mm poza format docelowy na każdą stronę. |