Dane do konta
Zamawiający
(Drukarnia zapewnia, że nie wyśle żadnych innych wiadomości sms)
Dane płatnika
Miejsce dostawy
Doświadczenie w zamawianiu druku
Oczekuję od drukarni pełnego wsparcia
Znam podstawowe zagadnienia, zlecałem już kiedyś druk
Znam wszelkie zadagnienia, systematycznie zlecam druk

Obsługa Klienta
Samodzielna wycena, składanie zamówień oraz weryfikacja ładowanych plików wyłącznie poprzez stronę internetową.

Obsługa Premium to wybór dla Klientów, którzy cenią swój czas, wygodę i spokój.

W przenośni różnica między "obsługą premium", a "samoobsługą internetową" to jak różnica między obsługą w restauracji, a barem samoobsługowym.

 

Standardy obsługi Klienta Premium:

  1. Założenie konta dla Klienta.
  2. Wyceny i przyjmowanie zleceń przez telefon, e-mail lub w biurze obsługi.
  3. Rozpoznanie potrzeb Klienta i zasugerowanie najlepszych znanych rozwiązań
  4. Doradztwo przy wyborze surowców i sposobu wykonania zlecenia celem spełnienia wymagań Klienta.
  5. Optymizacja kosztów przy sprecyzowanych potrzebach Klienta.
  6. Nadgorliwość przy obsłudze i informowanie Klienta o wszelkich zauważonych błędach i nieścisłościach w zleceniu.

 

Korzyści z obsługi Premium:

  1. Obsługa "na miejscu" w biurze obsługi Klienta Drukarni Designer.
  2. Uniknięcie niepotrzebnych wydatków dzięki praktycznym poradom.
  3. Uniknięcie błędów wyboru przy zamawianiu, a tym samym źle wykonanych zleceń.
  4. Większa satysfakcja ze zrealizowanych zleceń dzięki zrealizowaniu założeń.
  5. Przydzielony opiekun Klienta czuwający nad zamówieniami.
  6. Wyższy priorytet w kolejności obsługi, szybka reakcja na zapytania bez względu na obciążenie biura obsługi Klienta.
  7. Wsparcie techniczne na każdym etapie zamówienia.
  8. Specjalne traktowanie wszelkich zagadnień dotyczących zleceń Klienta Premium.
  9. Komfort i poczucie bezpieczeństwa.

 

Samoobsługa internetowa

Samodzielnie wykonujesz następujące czynności tylko online

  1. zakładasz konto
  2. wyceniasz
  3. podejmujesz wybory
  4. składasz zamówienie

 

Wady rozwiązania

  1. Jeżeli nie posiadasz wystarczającej wiedzy technicznej - podejmujesz ryzyko, że finalny produkt nie będzie spełniał Twoich oczekiwań z powodu błędnie podjętych wyborów.
  2. Zamawiasz produkty tylko online - składanie zleceń osobiście w biurze obsługi klienta Designer - niedostępne
  3. Obciążenie biura obsługi Klienta rzutuje na czas reakcji na Twoje zapytania.

Oświadczam, że znam i akceptuję politykę prywatności RODO stosowaną w serwisie internetowym Drukarni Designer
Oświadczam że znam i akceptuję regulamin korzystania z serwisu Drukarni Designer.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji zamówienia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Pola oznaczone gwiazdką są wymagane